مهربانی

ساخت وبلاگ

باتری گوشی سامسونگ S4 در لبه بالای دستگاه خروجی 3.5 میلی‌متر هدفون، میکروفن ثانویه و همچنین دریچه مربوط به فرستنده اینفرارد برای کنترل ابزارهای صوتی و تصویری همچون تلویزیون و پلیرها قرار داده شده است. در لبه پایین تلفن نیز درگاه میکرو USB قابل مشاهده است. نکته آخری که لازم می‌دانیم در بخش طراحی به آن اشاره کنیم وجود دریچه‌های بسیار زیاد مربوط به سنسورها، دوربین جلو، هدفون‌های ثانویه و فرستنده اینفرارد و غیره است. این دریچه‌ها باعث بی‌نظمی در طراحی کلی دستگاه شده‌اند. باتری گوشی سامسونگ S4 به عنوان مثال ال جی تمام این سنسورها را به شکل خاصی مخفی کرده که تا به مکان مربوط به آنها با دقت نگاه نکنید، متوجه آنها نخواهید شد یا اچ‌تی‌سی در این زمینه خلاقانه عمل نموده و فرستنده اینفرارد را با دکمه پاور یکپارچه نموده است.

صفحه نمایش

باتری گوشی سامسونگ S4 سامسونگ با معرفی گلکسی اس 4 ثابت کرد که توان افزایش تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش AMOLED را دارد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در اینچ است. کره‌ای‌ها برای رسیدن به این تراکم بالا از چیدمان جدیدی برای ساب-پیکسل‌ها بهره بردند که پیش‌تر در یک مقاله اختصاصی با عنوان « پیکسل های الماسی: بررسی چیدمان خاص ساب-پیکسل ها در گلکسی S4 » به بررسی آن پرداختیم.

وضوح تصویر و عمق رنگ مشکی در این صفحه نمایش فوق‌العاده است. از طرفی OLEDها همواره زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می‌دهند و صفحه نمایش اس 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از هر جهت که به آن نگاه کنید،باتری موبایل افتی در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید کرد. یکی از مشکلات همیشگی صفحه‌های نمایش AMOLED دقت پایین آنها در نمایش رنگ سفید است که در گلکسی اس 4 این مشکل بطور خارق‌العاده‌ای حل شده است و صفحه نمایش آن به خوبی قادر به نمایش رنگ سفید است.

OLEDها رنگ‌ها را بصورت اشباع شده نمایش می‌دهند، بسیاری از مردم از جمله برخی از افراد تیم زومیت رنگ‌های OLEDها را دوست دارند. اما صفحه‌های نمایش LCD رنگ‌ها را طبیعی‌تر از OLEDها نمایش می‌دهند. باتری گوشی در کل صفحه نمایش S4 یکی از بهترین‌های بازار است و لذت استفاده از تلفن را دو چندان می‌کند.

به لطف سفید واقعی و مشکی عمیق، کنتراست تصویر این صفحه نمایش فوق‌العاده است و تماشای فیلم و بازی‌های مختلف در آن را لذت بخش می‌کند.

سامسونگ از نسل سوم محافظ شیشه گوریلا گلس در S4 بهره برده که به دلیل ضخامت کمتر نسبت به نسل قبل، نور را کمتر منعکس نموده و تصاویر را شارپ‌تر نمایش می‌دهد. باتری گوشی سامسونگ S4 صفحه لمسی خازنی پیشرفته بکار گرفته شده در S4 ساخت شرکت Synaptics است. این صفحه لمسی قادر است حرکت انگشت از فاصله 2 سانتی متری نسبت به تلفن را تشخیص دهد.باتری موبایل سامسونگ نیز قابلیت نرم افزاری خاصی را تحت عنوان AirView و Air Gesture در S4 اضافه نموده تا بتوان از این امکان برای پیش‌نمایش بخش‌های مختلف سیستم‌عامل بهره برد. علاوه بر این در گلکسی اس 4 می‌توان همچون لومیا 920 با دستکش از صفحه نمایش لمسی استفاده کرد. البته برای استفاده در هوای سرد و با دستکش باید ابتدا به بخش تنظیمات تلفن مراجعه نموده و گزینه Extra Sensitivity Mode را فعال کنید.

باتری گوشی سامسونگ S4

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : باتری,گوشی,سامسونگ,S4, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 201 تاريخ : جمعه 28 دی 1397 ساعت: 2:15

 

 

فلزیاب شرکت تیوا

دستگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب ایگل EAGLE GTA 2500

این دستگاه فلزیاب نسبت به همه نوع فلز حساس بوده و می‌تواند وجود هر نوع فلزی را در حوضه‌ای عملکرد خود در زیر زمین و یا زیر آب تشخیص دهد و با توجه به میزان برد دستگاه می‌توان از آن برای ردیابی لوله‌های فلزی، کابل‌ها و یا سایر موانع فلزی در زیر زمین نیز استفاده نمود.
طرز کار این دستگاه بسیار ساده بوده و کلیهٔ تنظیمات مورد نیاز بطور اتوماتیک در داخل آن انجام می‌شود. به دلیل بهره گیری از روش القای پالس در این دستگاه نیازی به جبران سازی‌های عوامل محیطی و شرایط زمین نبوده و در همه نوع ترکیبات خاک، زمین مرطوب، نمکزار و حتی در سطح آب‌های شور نیز قابل استفاده می‌باشد.
این دستگاه علاوه بر عملکرد فلزیابی به سیستم تفکیک نیز مجهز شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه از باطری قابل شارژ تامین می‌گردد و نیازی به تعویض باطری نمی‌باشد، کافیست پس از تخلیه، آن را به وسیله شارژر مخصوص که به همراه دستگاه ارائه می‌ شود شارژ نمود.


فلزیاب ایگل 2500

فوائد
سیستم پالسی فوائد زیادی دارد از جمله قابلیت استفاده از دیسک بزرگ به قطر ۴۰ و همچنین استفاده از لوپ‌های متفاوت و قدرت فرستنده بسیار بالا مخصوصا زمانیکه شما به کاوش در عمق مشغول هستید هر گونه لوپی با هر اندازه و شکل را با تنظیم مخصوص به خود می‌توان به دستگاه وصل کرد.
دستگاه فلزیاب  GTA۲۵۰۰ توانایی کاوش در عمق را با هر گونه لوپی به شما می‌دهد.
دستگاه ایگل جی تی آی 2500 قادر به یافتن مکان شی فلزی در هوا به‌‌ همان اندازه‌ای که در زیر زمین قادر می‌باشد

گنج یابGTA ۲۵۰۰ به فلزات غیر آهنی مخصوصاً طلا بسیار حساس می‌باشد

و با داشتن امکان تفکیک و نیز باطری سیار کاوشی بی‌نظیر را پدید می‌ آورد.

مشخصات:
دارای نمایشگر تمام دیجیتال و خروجی صوتی
دارای مد ALL METAL به منظور تشخیص هر نوع فلز
دارای مد تفکیک طلا (GOLD) با دقت بسیار بالا
دارای سیستم تعیین درصد کشف
امکان تنظیم دستگاه برای شرایط محیطی در خاک‌های مختلف
دارای چراغ صفحه نمایش برای دید در شب
نقطه یابی دقیق هدف و پیدا کردن در عمق زیاد
دارای نمایشگر وضعیت شارژ باتری
دیسک به قطر ۴۵cm
عمق کاوش ۸ متر

مزایا و ویژگی‌های Eagle GTA ۲۵۰۰:

  • حساسیت بالا به انواع فلزات
  • حساس نبودن به آب نمک و یا خاک با املاح معدنی
  • قابل اطمینان با استفاده آسان و ساده
  • استفاده از سیستم دیجیتال برای بهره گیری بهتر
  • نقطه یابی دقیق با لوپهای بزرگ
  • کاوش آسان و موثر مناطقی با مساحت زیاد
  • کارکرد در زمین با سطح نا‌هموار
  • ساختمان مکانیک محکم و با دوام دستگاه
  • وجود لوپ‌های گوناگون برای کاوش
  • واکنش سریع صوتی همراه با کنترل نوسان ولتاژ
  • نمایش گر وضعیت شارژ باطری روی صفحه LCD
  • وجود سیستم تنظیم هوشمند جهت تنظیم دستگاه
  • داشتن حالت کاوش، تفکیک
  • استفاده از دو ولوم جهت تنظیم دستگاه TUN، SET
  • داشتن کیف مقاوم و ضد ضربه در برابر حوادث
  • دارای چراغ صفحه LCD یا صفحه (دیجیتالی)

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت ف لزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://tivametaldetector.com/

https://tiwametaldetectors.com/

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : گنج,یاب,ایگل,EAGLE,GTA,2500, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 0:05

شناخت تیپ بدنی و برنامه بدنسازی اولین قدم شروع بدنسازی

تفاوت زن و مرد در بدنسازی

ذخیره انرژی بانوان کمتر از مردان و قدرت مطلق آنها نیز در حدود دو سوم آقایان است،اما بخش اصلی تفاوت موجود در انجام اعمال ورزشی بین مردان و زنان مربوط به تفاوت های ابعاد و ترکیبات بدن آنهاست

ابعاد و ترکیبات بدن

در مقایسه با مرد متوسط بزرگسال حدودا:
1
هفت تا ده سانتی متر کوتاه تر
2 در کل وزن بدن ده تا دوازده کیلوگرم سبک تر
3 دارای پنج تا هشت کیلوگرم بافت چربی بیشتر
4 دارای بیست تا سی کیلوگرم وزن بدون چربی کمتر(عمدتا ماهیچه،استخوان و اعضای بدن)میباشد.
به طور کلی این تفاوت ها مربوط به هر دو دسته مردان و زنان ورزشکار و غیر ورزشکار است.
با وجود اینکه تنومند ترین ورزشکاران زن به طور قابل توجهی از افراد هم سن و سال غیر ورزشی خود تنومند تر میباشند،لیکن هنوز دارای جثه ای در حدود مردان متوسط غیر ورزشی هستند.

 


چربی بدن در بدنسازی

تفاوت های مربوط به داشتن چربی در بانوان در ورزش های مختلف تظاهرات متفاوتی را ایجاد میکند.به طور مثال در ورزش شنا تفاوت های جنسی مربوط به ترکیب بدن زنان یک برتری برای آنها به حساب می آید،درحالی که در دوی سرعت،مردان دارای این برتری میباشند.در آب چربی بیشتر بدن زنان سبب کمتر به زیر آب رفتن آنها شده که در نتیجه منجر به کاهش میزان دفع انرژی در هر واحد از مسافت شنا میگردد.
به بیان ساده،زنانی که مسافتی برابر با مردان را شنا میکنند در هر واحد وزن خود به بیست درصد انرژی کمتری نیاز دارند.
در دویدن چربی اضافه بدن زنان ایجاد یک بار اضافی کرده و بر این اساس این موضوع مشابه دویدن در حال حمل یک کوله پشتی پر از آجر است.متخصصان و مربیان ریل فیت بهترین مشاور برای ارائه بهترین برنامه بدنسازی بسته به تیپ بدنی شما میباشند

تفاوت های احتمالی ساخت بدنی

زنان به طور متوسط دارای لگن خاصره ی عریض تر از مردان میباشند.
در دوها به ویژه دو سرعت این بدان معناست که زنان می باید لگن خاصره ی خود را بیشتر جابه جا کنند تا بتوانند مرکز ثقل بدن خود را در روی پای اتکا حفظ کنند.
در نتیجه،عضلات لگنی بیشتری درگیر شده و لذا کارایی مکانیکی را در هنگام دویدن کاهش میدهد.
در بدنسازی این موضوع تفاوت زیادی را ایجاد نمیکند و تنها در حین اجرای بعضی از حرکات باید به این تفاوت توجه بیشتری داشت،زیرا این موقعیت اناتومیکی در بعضی شرایط بانوان را مستعد آسیب دیدگی میسازد.

هموگلوبین و خون

همانطور که میدانید،هموگلوبین ترکیبی است که در گلبول های قرمز خون موجود است و حمل بخش اعظم اکسیژن را از ریه ها به عضلات بر عهده دارد.
انجام تمرینات ورزشی محرکی است برای خون سازی زیرا نیاز بدن به مواد غذایی و اکسیژن افزایش پیدا میکند و در نتیجه بهترین راه حل مقابله با این مسئله افزایش میزان خون است و این خود باعث افزایش نیاز بدن به آهن و مواد غذایی لازم برای خون سازی میشود. وبسایت ریل فیت یکی از بهترین منابع تشخیص تیپ بدنیتان میباشد
مقدار هموگلولین و حجم خون در زنان به طور طبیعی کمتر از مردان است،در زنان غیر ورزشکار نسبت به مردان غیر ورزشکار این مقدار 25 درصد و در زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار 10 درصد است.
همانطور که از ارقام بالا مشخص است ورزش باعث کاهش اختلاف این میزان کسر خون میشود اما به شرطی که ورزشکار از کمبود آهن و مواد غذایی که برای خون سازی هستند رنج نبرد و به عبارتی از تغذیه مناسبی برخوردار باشد.
به دلیل قاعدگی ماهانه،تعداد زیادی از بانوان دچار کم خونی هستند اما نباید قرص های آهن را خود سرانه مصرف کرد،زیرا کم خونی میتواند دلایل زیادی داشته باشد و یکی از آنها کمبود آهن است.
قبل از شروع تمرینات ورزشی با انجام آزمایش خون و مشورت پزشک مطمئن شوید که دچار کم خونی نیستید،زیرا فعالیت های ورزشی اگر ورزشکار از تغذیه خوبی برخوردار نباشد و در عین حال دچار کم خونی هم باشد باعث بروز و تشدید عوارض آن میشوند.

برای دریافت مشاوره و خرید برنامه بدنسازی از وبسایت ریل فیت بازدید بفرمایید

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : برنامه,بدنسازی,اولین,قدم,شروع,بدنسازی,شناخت تیپ بدنی و برنامه بدنسازی اولین قدم شروع بدنسازی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 2:23

توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي که از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشکيل شده است که کل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممکن مي نمايد.
قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.
 


حفاظ شاخ گوزني در اندازه هاي متفاوت:

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولي و تراکم بالا
با مناسب ترين قيمت و کيفيت
09194915895
 


حفاظ شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان مزيت‌هايي نيز دارد که شامل:

استحکام زياد

نصب سريع

امنيت بالا

ظاهر زيبا

حفاظ شاخ گوزني يکي از بهترين و جديدترين انواع حفاظ ديوار است شکل ظاهري اين حفاظ شما را به ياد شاخ هاي گوزن مي اندازد شاخ هاي گوزن مهم ترين وسيله دفاعي اين حيوان هستند سرشاخه هاي حفاظ شاخ گوزني بسيار تيز است به همين دليل است که عبور از اين حفاظ کاري محال است.
جنس حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد است. براي رنگ آميزي حفاظ شاخ گوزني از رنگ روغني استفاده مي شود .

اين حفاظ براي تمام ديوارها با عرضهاي مختلف مناسب است. به همين دليل مي توان از اين حفاظ براي برقراري امنيت در بالکن و حياط هاي کوچک آپارتماني استفاده کرد مي توان در اطراف باغهاي شخصي و ويلاها حفاظ شاخ گوزني نصب کرد .



زيبا است و زيبايي ظاهري ساختمان را حفظ مي کند .

بسيار ايمن است و به افراد اجازه عبور نمي دهد .

براي ديوارهاي کوتاه بسيار مناسب است .

در تمام مکانها مي توان از حفاظ ديوار استفاده کرد .

حفاظ ديوار به عنوان نرده هم کاربرد دارد .

احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزني بسيار پايين است .

کيفيت و دوام حفاظ شاخ گوزني بسيار بالا است .

براي مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني به سايت و تلفن همراه مراجعه نماييد:

سايتhttps://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,های,ساختمانی,حفاظ,شاخ,گوزنی,و,حفاظ,سرنیزه,رو,دیواری, و حفاظ سرنیزه رو دیواری, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 5:03

سجام فقط یک بار ثبت‌نام !

سجام مخفف عبارت " سامانه جامع اطلاعات مشتریان "، بستری منسجم و یکپارچه برای ثبت اطلاعات مشتریان در بازار سرمایه است. طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری، افراد برای شروع فعالیت در همه بخش‌های بازار سرمایه تنها یک بار در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت نموده و پس از آن می‌توانند در بورس‌ها، نهادها و ارکان مالی بازار سرمایه (بدون نیاز به ثبت اطلاعات) سرمایه‌گذاری نمایند.

چرا باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنیم؟

۱-سرمایه‌گذاران با ثبت‌نام در این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری‌ها و سایر نهادهای مالی بازار سرمایه برای احراز هویت و ثبت اطلاعات خود ندارند و ثبت‌نام ایشان فقط یک بار صورت می‌پذیرد.

۲-اطلاعات مشتریان در همه نهادهای مالی موجود در بازار سرمایه، یکپارچه خواهد شد.

۳-اطلاعات ثبت شده مشتری از جمله اطلاعات بانکی، هویتی و … به‌راحتی قابل ویرایش است.

مراحل ثبت‌نام سجام برای اشخاص حقیقی

۱- ابتدا وارد سامانه سجام شوید.

۲- بیانیه مربوط به مزایا و خدمات سجام را مطالعه و در صورت موافقت تایید نمایید و به صفحه اصلی ثبت‌نام وارد شوید.

۳- "ثبت نام اوایه" را انتخاب نمایید. شماره همراه خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی دکمه فعالسازی کلیک کنید. در این مرحله کد ۴ رقمی به شماره همراه ثبت شده شما، پیامک می‌شود. پس از ورود و تایید به مرحله بعد وارد شوید.

۴- در این مرحله مشتری حقیقی را انتخاب نموده و پس از وارد کردن تابعیت و شناسه ملی وارد مرحله بعدی ثبت‌نام شوید.

۵- در این بخش هزینه ثبت‌نام در سامانه سجام را به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال از طریق درگاه اینترنتی بانک موردنظر خود پرداخت می‌نمایید.

۶- پس از تایید پرداخت، فرم­‌ های موردنیاز شامل اطلاعات هویتی، ارتباطی و مالی مطابق با موارد خواسته شده را تکمیل نمایید.

۷- در مرحله آخر پس از ثبت کامل اطلاعات، کد رهگیری برای شما پیامک می‌شود. این کد باید تا زمان مراجعه به دفتر پیشخوان نگه‌داری گردد.

 

در پایان

سرمایه‌گذاران و مشتریان پس از تکمیل و ثبت فرم‌ها در سامانه سجام می‌ توانند فعالیت‌های موردنظر خود را مانند دریافت کد معاملاتی در همه بورس­‌ها، صدور واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صدور کد سبدگردانی، تغییر کارگزار و صندوق، دریافت سود سهام و … بدون نیاز به ثبت مجدد اطلاعات و احراز هویت در کارگزاری‌ها، فقط پس از ثبت نام در این سامانه انجام دهند.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : سجام,فقط,یک,بار,ثبت‌نام,سجام فقط یک بار ثبت‌نام, بورس چیست , ثبت نام در بورس , کسب درامد از بورس, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 18:44

جی پی اس مارکت، بزرگ‌ترین و تنها مارکت تخصصی ردیاب و جی پی اس کشور، با ارائه و بررسی محصولات با تنوع بالا در حوزه ردیابی و موقعیت یابی شما مشتریان گرامی را برای تهیه کالای مورد نیازتان یاری می نماید.

جی پی اس مارکت برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا سه اصل اولیه است که GpsMarket از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، گستره‌ای به وسعت کشور پهناور ایران را پوشش دهد.

GpsMarket  پس از آغاز فعالیت خود، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، به عنوان پایتخت و قلب کشور و استان اصفهان به عنوان موقعیت مرکزی کشور توانسته، امکان تحویل کالا را به ‌صورت رایگان در کمترین زمان فراهم نماید.

از محصولات ارائه شده در این مارکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ردیاب خودرو

ردیاب شخصی

ردیاب مچی

ردیاب حیوانات

ردیاب آهنربایی

مسیریاب دستی

مسیریاب مچی

مسیریاب خودرو

محصولات ردیاب محصولاتی هستند که امکان ردیابی و موقعیت یابی از راه دور را به واسطه ی اینترنت سیم کارت تعبیه شده بر روی دستگاه ردیاب فراهم می آورند و از کاربردهای اصلی آنها میتوان به نظارت و امنیت اشاره نمود.

در مقابل، دستگاه های مسیریاب (نویگیشن) دستگاه هایی هستند که به منظور یافتن موقعیت و مسیریابی برای رسیدن به مقصد مورد استفاده قرار می گیرد و دارای صفحه نمایش هستند.

تمامی محصولات جی‌پی‌اس مارکت به همراه گارانتی و ضمانت معتبر ارائه میگردد.

آدرس وبسایت: gpsmarket.net

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : بزرگ‌ترین,و,تنها,مارکت,تخصصی,ردیاب,و,جی,پی,اس,کشور,بزرگ‌ترین و تنها مارکت تخصصی ردیاب و جی پی اس کشور, , نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 22:35

ترجمه کتاب برای کسب امتیاز علمی

 

در دوران تحصیلات دانشگاهی روش‌های متعددی (نوشتن مقاله، تالیف و ترجمه کتاب و همکاری در پژوهش‌های دانشگاهی) برای ارائه‌ پیشرفت‌های علمی هر دانشجو وجود دارد. زمانی که دانشجویان قصد تحصیل در مراحل بالاتر را دارند، استفاده از امتیازات کسب شده در دوران تحصیل می‌تواند تاثیر چشمگیری در قبولی آن‌ها داشته باشد. علاوه بر این استفاده از امتیازات علمی می‌تواند موجب کسب فرصت‌های شغلی بهتر و بیشتر برای دانشجویان شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ترجمانو، دانشجو با ارائه آنچه که آموخته است در قالب نظریه خود، می‌تواند استقلال نظر خود را نسبت به رشته خود بیان کرده و شرایط فعلی خود را از حالت یک فارغ التحصیل ساده، به یک صاحب نظر مستقل تبدیل کند. ارائه مقالات مختلف علمی می‌تواند بستری مناسب برای به رخ کشیدن تفکر دانشجو باشد. اما یکی دیگر از روش‌های خوب و پر استفاده در میان تمامی دانشجویان، ترجمه کتاب است. ارائه ترجمه کتاب در بسیاری از موارد بسیار مناسب‌تر و پرکاربردتر از ارائه مقاله می‌باشد. عموما  اینگونه اقدامات برای گرفتن امتیاز در مقاطع مختلف بالاتر می‌باشد. بعنوان مثال برای ورود به مرحله دکتری، رزومه تمامی دانشجویان از لحاظ فعالیت‌های علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که تجربه بیشتری در زمینه‌های علمی داشته‌اند مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

ترجمه کتاب را خودمان انجام دهیم یا به مترجم تخصصی بسپاریم؟

یکی از دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در ترجمه کتاب این است که کتاب علمی را خود ترجمه کنند یا اینکه به مترجم متخصص بسپارند. یکی از مزایای ترجمه توسط دانشجو، افزایش میزان تسلط به مطالب علمی کتاب است. در هر مصاحبه علمی هر چه میزان تسلط به مطالب علمی بیشتر باشد، قدرت استدلال و بیان بیشتری به شما می‌دهد. و این نکته تاثیر مستقیم بر پیشرفت روند مصاحبه دارد. اما این اقدام بسیار زمان‌بر می‌باشد.

شما در زمانی که خود اقدام به ترجمه کتاب می‌کنید، نمی‌توانید برنامه زمانی منظمی را پیش‌بینی کنید. چون ممکن است فرایند ترجمه شما به طول بیانجامد و این مورد به ضرر شما خواهد بود. اما زمانی که شما ترجمه کتاب را به مترجم متخصص می‌سپارید، می‌توانید برنامه زمانی منظمی را پیش‌بینی کنید. یکی دیگر از محاسن مترجم متخصص، آشنا بودن با لغات و ترکیباتی از ادبیات انگلیسی است که هر کسی آن‌ها را نمی‌داند. شما هر اندازه هم در زبان انگلیسی خوبی داشته باشید، باز هم فنون مترجمی را نمی‌دانید.
از این جهت در فرایند ترجمه کتاب به دست یک مترجم متخصص مطمئن هستیم که متنی روان را در ترجمه کتاب خود خواهیم داشت. در این مورد هزینه‌ای را متحمل می‌شوید ولی اگر منطقی به داستان نگاه کنیم، هزینه‌ای معقول به حساب می‌آید. چرا که در کیفیت کار شما تاثیر مستقیم دارد. خدمات ترجمه کتاب در ترجمانو با استفاده از مترجمان متخصص در هر حوزه علمی صورت می‌گیرد. از طرفی ترجمانو قابلیت نظارت مستمر شما را در فرایند ترجمه کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع باعث می‌شود شما علاوه بر اطلاع از روند ترجمه کتاب، از نظر کیفی نیز کار را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

خدمات ترجمه کتاب ترجمانو   

ترجمانو بعنوان مرجعی برای انجام انواع خدمات ترجمه امروزه برای اکثر دانشجویان و هر کسی که در حوزه کتاب فعالیت داشته باشد، شناخته شده است. یکی از خدمات اصلی ترجمانو، ترجمه مقاله و ترجمه کتاب است.

یکی از امکانات سایت ترجمانو برای خدمات ترجمه کتاب، ارائه رایگان نمونه ترجمه کتاب و انتخاب مترجم می‌باشد. بسیاری از دانشجویان نگران کیفیت ترجمه نهایی خود هستند. این نگرانی کاملا به جا می‌باشد. چرا که برای هر دانشجویی حاصل کار خود بسیار اهمیت دارد. در موارد مصاحبه دکتری نیز کیفیت نهایی ترجمه بسیار اهمیت دارد. چرا که بعنوان یک اثر مستقل از دانشجو یا متقاضی شناخته می‌شود و اگر دارای ایرادات مفهومی و یا حتی نگارشی باشد، بسیار نظر داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این موضوع خصوصا در مورد کیفیت مفهومی کتاب بسیار مهم است. زمانی که مشتری از ترجمه نهایی خود ناراضی باشد، قاعدتا لازم به دوباره‌ کاری خواهد و این مساله هم برای تیم ترجمانو و هم برای شخص متقاضی بسیار دردسر ساز است.

از طرفی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی که دانشجو برای برنامه‌های مربوط به ترجمه کتاب خود داشته است را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر دقت کرده باشید در بالا اشاره زیادی به زمان‌بندی کردیم و تاکید بر این موضوع که با توجه به زمان مصاحبه، مراحل تدوین ترجمه کتاب باید در تاریخ معینی شروع شود. از این رو تحویل نمونه‌ای از ترجمه کتاب بصورت بخشی از ابتدای آن، می‌تواند کمک بزرگی به مشتریان کند. شما مشتریان می‌توانید برای کتاب‌هایی که بین ۳۰ تا ۸۰ هزار کلمه دارند تقاضای سه نمونه ترجمه رایگان داده و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید تا مورد انتخابی وارد فرایند ترجمه شود. در مورد کتاب‌هایی که بیش از ۸۰ هزار کلمه دارند می‌توانید تقاضای پنج نمونه ترجمه رایگان داده و از میان آن‌ها ترجمه‌ای را که می‌ پسندید، انتخاب کنید. این امکانات را صرفا در ترجمانو می توانید بیابید.

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ترجمانو برای انواع ترجمه‌های مختلف بلاخص ترجمه کتاب، استفاده از مترجمان متخصص است. تخصص در امر ترجمه می‌تواند مباحث علمی را به همان شیوایی کتاب زبان اصلی به مخاطبان منتقل نماید. استفاده از مترجمان متخصصی که علاوه بر شناخت کافی از مباحث علمی، از فنون ترجمه به خوبی آگاهی داشته باشند.
همچنین پرداخت هزینه ترجمه کتاب بصورت اقساط از دیگر شرایط ویژه مشتریان می‌باشد که صرفا برای رفاه حال شما مخاطبان برای آن در ترجمانو برنامه‌ریزی شده است.
در زمینه ترجمه کتاب، ترجمانو خدمات ویژه‌ای را برای ناشران در نظر گرفته است که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید به بخش ترجمه کتاب در بخش خدمات ترجمانو، آن‌ها را مشاهده کنید. ترجمانو با در اختیار داشتن تیم مجرب و حرفه‌ای تمامی خدمات ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه متن، ترجمه کتاب و موارد مختلف ترجمه را ارائه می‌ دهد.

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : ترجمانو,دانشجو,ترجمه کتاب برای کسب امتیاز علمی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 12:00

دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی

  • دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی

    در دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی به زودی پخش می شود همراه ما باشید…..

    دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی

    دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی

    به گزارش سایت دلنا سریال خانواده جدید از روز شنبه ۲۴ اذر روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

    زمان پخش سریال خانواده جدید

    این سریال ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ از شبکه دو پخش می شود

    خلاصه داستان خانواده جدید

    خانواده جدید داستان یون هی و تری زن و شوهر جوانیست که زندگی شاد و آرامی دارند.یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند… .

    تعداد قسمت های سریال خانواده جدید :

    قسمت های این سریال ۵۸ قسمت در نشخه اصلی اما در تلویزیون مجموعه ۶۸ قسمتی خانواده جدید می باشد با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است. گفتنی است بازپخش این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح خواهد بود. نام این سریال: Unexpected You | My Husband Got a Family | You Who Rolled In Unexpectedly/و غیر منتظره ای | تو شگفت انگیزی | شوهر من یه خانواده داره | تو بی نظیری می باشد

    ژانر : کمدی، درام، خانوادگی، عاشقانه می باشد

    دانلود سریال خانواده جدید تمام قسمت ها

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱

    دانلود سریال خانواده قسمت ۲

    دانلود سریال خانواده قسمت ۳

    دانلود سریال خانواده قسمت ۴

    دانلود سریال خانواده قسمت ۵

    دانلود سریال خانواده قسمت ۶

    دانلود سریال خانواده قسمت ۷

    دانلود سریال خانواده قسمت ۸

    دانلود سریال خانواده قسمت ۹

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۰

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۱

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۲

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۳

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۴

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۵

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۶

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۷

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۸

    دانلود سریال خانواده قسمت ۱۹

    دانلود سریال خانواده قسمت ۲۰

    دانلود سریال خانواده قسمت ۲۱

    دانلود سریال خانواده قسمت ۲۲

    دانلود سریال خانواده جدید از شبکه دو تمام قسمت ها با کیفیت عالی

    لطفا به این مطلب رای بدهید

 منبع : سايت دلنا

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,خانواده,جدید,از,شبکه,دو,تمام,قسمت,ها,با,کیفیت,عالی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 284 تاريخ : شنبه 15 دی 1397 ساعت: 2:24

معرفی انواع دوربین مداربسته2018

آیا میدانید دوربین مداربسته در چه تاریخی اختراع شد؟ آیا با انواع دوربین مداربسته آشنایی دارید؟ آیا می دانید برای خرید دوربین مداربسته خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مناسب ترین دوربین مداربسته برای شما چه نوعی است؟ در ادامه روند مقالات در وبسایت الکترواشل در این هفته قصد داریم راهنمای کامل و جامعی را برای خرید دوربین مدار بسته و معرفی انواع آن به شما همراهان همیشگی الکترواشل ارائه نماییم با ما همراه باشید

دوربین مداربسته برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار  cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.از آنجاییکه دوربین های مداربسته همواره در سیستم مانیتورینگ و حفاظتی مورد استفاده قرار میگیرند ، تصور ما به همین موارد محدود میشود اما جالب است بدانید دوربین های ویدئو کنفرانس و فیلم برداری نیز جزء دسته بندی دوربین های مداربسته هستند.

 تاریخچه دوربین مداربسته:

`اولین بار دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام والتر بروچ مسئول نصب این سیستم بود.

اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا به خصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. به نظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.
با گذشت زمان و دیدن اثرات بازدارندگی حضور دوربین مداربسته بسیاری از مشاغل و مراکزی که در معرض سرقت بودند اقدام به نصب دوربین مداربسته کردند . در سال ۱۹۹۰ دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت “ ضبط بعد از شناسایی حرکت” (motion detection) وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد.
در انگلستان نیز استفاده از دوربین مداربسته بسیار متداول شد. شهرنورفولکانگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند. به طور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت.

کاربردهای دوربین مداربسته

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود و شامل کاربردهایی از قبیل: نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس می شود.

۱ جلوگیری از ارتکاب جرایم:

کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است.برای نمونه استفاده پلیس راهور و مراکز خرید و بانک ها و

همچنین استفاده از دوربین مداربسته برای تامین امنیت مجتمع های مسکونی ، اداری و پزشکان نقش بسزایی در کاهش سرقت و نا امنی داشته است.

۲ کاربرد دوربین مداربسته در صنعت:

در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.

۳ کنترل ترافیک:

امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود. از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط gps به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستندشناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این بخش می باشند.

انواع دوربین مداربسته

از نظر نوع سیگنال:

  1. دوربین های آنالوگ
  2. دوربین های ip (آی پی تحت شبکه)
  3. دوربین های دو منظوره

 

۱. دوربین های آنالوگ

 

این دوربین ها نسل ابتدایی دوربین های مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.صدا و تصویر این دوربین ها هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند که یک رشته از سیم ها نقش جلوگیری از نویز بر سیم اصلی را ایفا می کند. کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است.

به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایران شناخته می شوند

مزایای دوربین های آنالوگ:
-قیمت پایین
-تنوع گسترده در بازار ایران
-سادگی نصب نسبت به دوربین های دیجیتال

۲. دوربین های آی پی تحت شبکه

دوربین های ip نسل جدید دوربین های مداربسته هستند. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند. هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد.

مزایای دوربین های آی پی:

کیفیت بالای تمام دیجیتال

امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی

امکان ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بالا

امکان ارسال همزمان تصویر،صدا و برق در بستر شبکه

۳. دوربین های دومنظوره

این دوربین ها در واقع دوربین های آنالوگی هستند که پورت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است. کیفیت آنها آنالوگ است و امکان استفاده از آنها بصورت دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه وجود دارد.استفاده از این دوربین ها تنها زمانی توصیه می شود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده اما اتصال یک یا چند دوربین بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است.

تقسیم بندی از نظر شکل ظاهری و کاربرد:

  1. دوربین های دام dome
  2. دوربین های صنعتی
  3. دوربین های مینیاتوری
  4. دوربین های مادون قرمز ir
  5. دوربین های اسپید دام (دوربین های چرخشی ptz)

 

۱. دوربین های دام (dome)

معنی لغتی کلمه دام dome گنبد است. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل دوربین دام گفته می شود.

۲.دوربین های صنعتی

استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.

۳. دوربین های مینیاتوری

دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند. از این دوربین ها بیشتر به عنوان دوربین های مخفی استفاده می شود. معمولا آنها را در جایی که می خواهند دوربین نامحسوس باشد بکار می گیرند.

۴. دوربین های آی آر

به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.

۵. دوربین های اسپیددام چرخشی

دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند. دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند.

برای دیدن نمونه دوربین های مداربسته داهوا کلیک کنید

 

تقسیم بندی از نظر قاب و پوشش:

  1. دوربین های ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزینی)
  2. دوربین های مخفی
  3. دوربین های قاب فانتزی

دوربین های ضد آب

به هر دوربین مداربسته که قاب آنها طوری طراحی شده باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری کند دوربین های ضد آب می گویند. ممکن است خود لنز نیز ضد آب (واتر پروف) طراحی شود اما در بیشتر موارد این قاب دوربین است که به عنوان ضد آب شناخته می شود. دوربین هایی که باید در فضای باز استفاده شوند و یا به اصطلاح دوربین های out door می بایست از قاب های ضد آب استفاده کنند.

اکثر دوربین های مداربسته ای که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند ممکن است تمامی امکانات فوق را که شامل بدنه ضد آب ، دید در شب ، قابلیت تشخیص پلاک خودرو و … میشوند را دارا باشند ، در این صوت برای یافتن گزینه مناسب پیشنهاد میشود با کارشناسان تخصصی این حوزه مشورت کنید.

** برای مشاهده انواع دوربین مداربسته کلیک کنید**

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : مزایای,دوربین,های,آنالوگ,دوربین های آنالوگ, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 13 دی 1397 ساعت: 13:17

درب ضد آب

درب ضد آب معمولا برای درب داخلی مانند سرویس بهداشتی حمام و دستشویی استفاده شده و ضد آب بودن این درب ها بر این اساس است که آیا هسته درب از مواد ضد آب ساخته شده و یا اینکه یک درب با روکش ضدآب است.

محصول درب های داخلی نیو وود دارای ۲۵ سال گارانتی می باشد.

 

اصطلاح درب ضد آب برای درب هایی که ساختار چوبی دارند کمی قابل تامل می باشد. این اصطلاح معمولاً توسط افرادی بیان می شود که اطلاعات زیادی درباره مصنوعات چوبی ندارند و طلب درب ضد آب از فروشندگان می کنند. همان طور که از کلمه درب ضدآب مشخص است، این درب باید به گو نه ای باشد که هیچ قسمت آن، با قرارگرفتن در معرض رطوبت، دچار تغییر و واکشیدگی  نگردد. این اتفاق نمی افتد مگر اینکه ساختار درب کاملا از موادی تشکیل شده باشد که جز چوب و مصنوعات چوبی به حساب نیاید . اما برخی هم بر این باور هستند که هر درب داخلی که با ورق PVC روکش شود ، درب ضدآب می باشند.

درب داخلی ساختمان با هسته و کلاف ضد آب

درب ضد آب با مغزی ضد آب نیز به دو دسته درب ضد آب پلی وودی و درب ضد آب پلیمری تقسیم میشود که هر دو به عنوان درب داخلی برای سرویس بهداشتی و نیز برای درب استخر و سونا و مصارف صنعتی و بیمارستانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد

درب داخلی

دربی که روکش PVC دارد، در قسمتی از درب رویه pvc برش داده شده تا بتواند بر روی رویه دیگر قرار گرفته و روکش کامل شود و در بلند مدت میتواند همین روی هم افتادن پی وی سی عاملی باشد برای ورود رطوبت و آماس چوب. از طرف دیگر جای قفل، لولا و دستگیره بر روی درب داخلی سوراخ می شود و این قسمت های درب نیز دسترسی به رطوبت پیدا می کنند، از درب های روکش ملامینه نیز نمی توان به عنوان درب ضد آب نام برد به دلیل اینکه این درب ها نیز دقیقاُ مشکلات درب های روکشPVC را دارند.

افزایش مقاومت درب داخلی ساختمان

یک روشی که می توان برای افزایش مقاومت درب داخلی در برابر رطوبت استفاده کرد، استفاده از رزین های مقاوم کننده در برابر آب می باشد. این رزین ها پلی استر مانند است، رنگ روکش را تغییر نمی دهند و حتی می توان در قسمت هایی که جای لولا و قفل در می آید می توان از این رزین استفاده نمود، پس به درستی متوجه شدیم که واژه ای به نام درب ضد آب در مصنوعات چوبی وجود ندارد، درب ضد آب و درب داخلی را باید از مواد پلیمری، پی وی سی و غیره تولید کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۹۱۳۳۹۴۰۴۹۶ – ۰۹۱۳۳۹۴۰۴۹۵ –  ۰۹۱۳۳۷۶۴۳۴۸ – ۰۹۱۳۳۰۳۲۳۸۸  – ۰۹۱۲۹۳۰۷۰۸۵ – ۰۹۱۲۹۳۰۷۰۸۴

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : درب,داخلی,ساختمان,درب ضد آب , درب ضدآب , درب داخلی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 2:26

لینک دوستان

خبرنامه